Post, onthaal, verloren voorwerpen

Mevrouw Hermans beantwoordt uw oproepen tijdens de openingstijden en verbindt u door met de verschillende diensten. Ook wanneer u zich persoonlijk aanmeldt in het hoofdgebouw, helpt mevrouw Hermans u graag verder.

De postafdeling vormt organisatorisch en ruimtelijk een centrale plaats in de gemeentelijke administratie.

In deze afdeling zorgt mevrouw Hermans voor:

  • Inkomende en uitgaande post & rembourszendingen
  • Kantoormateriaal
  • Aankoop en opslag van papier – ook voor de scholen!
  • Archief voor het secretariaat

Mevrouw Hermans is ook verantwoordelijk voor de afdeling verloren voorwerpen. Indien u een voorwerp vindt, kunt u dat afgeven aan mevrouw Hermans. Indien de eigenaar zich binnen de zes maanden niet meldt, wordt het voorwerp verkocht. De inkomsten gaan naar een goed doel.

Contact:

Empfang und Fundsachen


Frau Renate Hermans
Hauptstrasse 26
4730 Raeren

Telefon +32 (0)87 / 86 69 40
Fax +32 (0)87 / 85 11 69
Email renate.hermans@raeren.be
Web http://www.raeren.be
v-Card v-Card
Kartenanzeige Karte

Aufgaben